Pages

Tuesday, July 7, 2009

taman tasik seremban


petang td...
buat pertama kalinya dalam sejarah selama seminggu saya berada di kms...
1st time kuar dr kolej...
g jogging2 area taman tasik seremban...
haha...
sonok jugak...

memandangkan saya tidak berminat untuk terlibat dlam latihan pemilihan wakil dalam KASUKMA...
so..
saya pon dengan bangganya kuar berjogging bersama dengan roomate saya...
dengan ditemani beberapa orang lagi rakan2nya yg sporting n gile2 banget...
haha~
sumpah sengal betul diorang sume ptg td...

kononnyer..xjauh dr kolej..
mmg aa..
kalau naek moto or kete mmg aa rasa dekat..
kalau berjalan kaki..
rasa jauh aa gak..
hehe...
berjalan jer pon dah berpeluh...
so saya n bebudak laen decide untuk berposing sakan jer di taman tasik..
haha

(jadi laa...aim nk berpeluh jer~!!kuang3...)

so..
lots of photo have been taken..
here are some of it...

terlibat di tempat kejadian:

tiqah,piqa,atom,fatin natasha,ween wink,anis,sal n syara...
:D




strike da pose...~!!!





so far..mmg sg best out td..
sebenarnya..
kt kms nie..
hari2 bleh kuar..
esok plan nk g shopping mall pulak...
200m jer jalan kaki..
about 10min aa..
hee~!!








2 comments:

  1. oowwhh.. ko g jalan2 ekk?? ahaha.
    ak tgh meredah futsal masa ni. cheewaahh..

    ReplyDelete
  2. ahahhaaa...gila ar..
    camwhore!!
    :p

    tiqa!!
    semoga berjaya terpilih..aahahhaa..

    ReplyDelete

 
Images by Freepik