Pages

Friday, April 20, 2012

bila mahu menulis lagi?

saya boleh menulis. 
secara suka-suka dan saya bercadang untuk menulis secara serius.
Alhamdulillah..itu salah satu kelebihan yang Tuhan kurniakan kepada saya.
ini salah satu koleksi cerpen saya yang saya boleh banggakan.

"Ceritera Cinta... Isteri Seorang Perwira."

cerpen itu pernah hangat meniti di bibir readers tiap kali bertanyakan bilakan siri seterusnya akan ditulis dan diupload.
melalui cerpen itulah saya mula berkenalan dengan beberapa orang Military Girlfriend secara maya dan menerusi blogwalking.

dari cerita ini jugalah saya mula berkenalan dengan UPNM blogger juga.
cerita ini saya tulis sebelum saya berkenalan dengan En Seaman lagi sebenarnya.
sekadar rekaan semata-mata..namun berjaya tampak 'real' hingga ada yang menyangkakan itu kisah benar.
sekadar coretan yang saya tulis suka-suka.




kerana cerpen ini lah juga saya distalk oleh bakal kakak ipar...heheh




sungguh pada ketika itu sangat tidak menyaka ada juga yang menghargai coretan yang tidak seberapa itu..
paling tidak disangka-sangka... coretan seorang BAKAT?
wallawehh caption tak menahan sangat tu.
tetapi sangat terharu sebenarnya apabila mereka membaca...dan ada juga yang share link blog tulisan saya tersebut di wall FB mereka. 

(mana saya dapat printscreen ni? daripada kenalan di UPNM. ada a few cadets do share about my link.thanks ^_^)




moga cerita ini mampu menjadi perangsang kepada sang penulis juga.
mungkin saya tidak mampu lagi untuk menjadi setabah dan sekuat serta sangat memahami gaya hidup si dia..namun sekurang-kurangnya daripada watak itu yang cuba saya hidupkan menerusi cerpen...
saya harap saya mampu.


feel free to drop by to my writing blog...


^___________^

  p/s: entah bila mahu menulis lagi.... lelahnya bergelar pelajar perubatan ini mencengkam masa. 

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik