Pages

Sunday, September 13, 2009

USRAH N UKHWAH BONDING...=)



apa yg korang nampak dlm gmbar nie??



wahh...makan dlm talam????

erm atceli...this photo is taken time bukak pose bersama2 kakak2 naqibah n grup usrah saya...rasanya sume ahli usrah grup saya ada xcept faz...ade dua talam..tp saya amik pic talam yang saya mkn jelah...satu talam ngn saya ada 5 orng...adibah,amalina,skeen,saya n baitul...
haha..
lauk tema hari tu adalah ayam..iaitu peberet saya...!!!haha

mmg seronokla mkn dlm talam nie...since it was my 1st time...so mcm agak kekok sket..haha..tp apepon,it was very fun...bonding rasa dekat sgt sesama ahli usrah...maen suap2...kongsi bekas yg sama time mkn...berkat tuh...haha,ended up...talam kami yg berjaya dihabiskan dengan licin dan jayanya..compare ngn 6 orang yg makan satu talam lg tu..ahaha!!




kat sini,bru saya knal erti usrah yg sebenar2nya tu apa...sblm nie..rasa mcm usrah tu satu kumpulan yg sangt membosankn...jumpa di surau...duduk..bincang pasal agama...then habis mcm tu saja...tp bila dtg kms...sume persepsi tu dh bertukar...seronok sbb kt sini usrah tu menjadikan bonding semakin kuat..rasa cm dekat sgt mcm adik beradik...frendship..pertukaran pendapat dan idea...byak lg benda yg boleh dibuat bersam2 ahli usrah n naqibah...n paling best,perbincangan x rigid..baru lah xbosan sgt!!!!

lastly,nk ucapakn time kaseh bebanyk kt kakak2 naqibah sy yg baek hati..kak farah n kak anis..sebab sudi dtg jauh2 dr aisyah ke balqis..semata2 nk bukak posa sama2...
then untuk roti john n kuih muih yg sangat sedap hari tu..*makan sampai sengkak perut*...heheh...

to ahli2 usrah yg satu grup ngn saye..korang mmg best...
thanks to skeen,baitul,adibah,amalina,ou,farhah,arina...
;D

nanti kita wat rombongan g makan2 kt bistro pulak yer???*xkire,kak anis dh janji kn??hehe*

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik