Pages

Thursday, February 11, 2010

traitor?

sekarang.saya.memang.rasa.bersalah.sebab.seolah-olah.saya.dah.membelakangkan.dia.
kadang-kadang.saya.rasa.what.goes.around.comes around.
apa.yang.saya.pernah.buat.kat.dia.x.mustahil.dia .akan.buat.perkara.tu.balik.kat.saya.
saya.x.sedar.sama.ada.saya.sengaja.atau.tidak.masa.saya.buat.perkara.tu.kat.dia.

tapi.saya.dah.lukakan.perasaan.dia....
dia.cakap.dia.geram.
saya.x.marah.sebab.saya.tahu.mcam.mana.
perasaan.bila.kawan.baik.sendiri.sembunyikan.sesuatu.yang.penting.dalam.hidupnya.
dari.pengetahuan.saya
tapi.bodohnya.saya.sebab...
saya.dah.tahu.betapa.sakitnya.hati.saya.waktu.kawan.laen.buat.begitu.pada.saya...
tapi.saya.buat.jugak.perkara.yang.sama.kat.kawan.baek.saya.sendiri!

sekarang saya rasa saya dah ada label yg buruk.
saya dah khianati kejujuran...kepercayaan dalam persahabatan antara saya dan dia.
sedangkan dua tu adalah asas untuk persahabatan yg kekal kan?
saya rasa sangat teruk!
saya yang cari pasal.calarkan rekod persahabatan kami.
meskipun dia kata yang dia dah maafkan saya.
tapi,saya rasa saya sangat teruk.buat macam tu kat dia.

saya tahu,memang dia baek dengan semua orang.tapi...
saya takut,dia akan jumpa orang yang lebih baek dari saya.
dan lupa saya ni kawan baek dia.
saya doa selalu,xkan ada orang boleh ganti posisi diri saya dalam hidup dia.
saya xnak!saya xnak ada orang lain tu!
tapi...bila buat macam tu...
saya nie pentingkan diri sendiri ke?

saya xnak hak saya sebagai kawan baek dan orang penting dalam hidup dia hilang!
saya xsanggup.saya xsanggup.xsanggup.xsanggup!!!!
kawan,maafkan saya.

*dear kawan:hope anda baca post ini.saya tahu.anda akan baca.walaupun anda xtinggalkan sebarang komen.
(T_T)

2 comments:

  1. huhu...benda cam dh setel.tp
    rasa mcm still ada benda yg lost.
    (T_T)

    ReplyDelete

 
Images by Freepik