Pages

Tuesday, June 1, 2010

STATUS.MENGARUT.MEREPEK.

sorry kalau lately post status di fb kinda annoying certain people.
but saya rasa xde salah pon.
kalau xsuka,saya xpaksa pon awak tulis or comment kt status tu.
menyemak wal anda?
mungkin..tp ignore jelah.
kepada yg berkenaan tu.
xkan la awak pon xpenah post status yg annoying kan orng lain kan?
tp xpe lah.
kre awak bgus lah kan dari orang lain tu sbb menyatakan ketidaksenangan anda terhadap status saya yg awak kata merepek n mengarut2 tu ...kan?
ok fine.

saya terima teguran.
optimis.
n sukahati awaklah nk fikir pape pon pasal saya.
bcoz this is me.
fb tu pon account saya.
sampai nk buat page suh saya deactivate acccount fb tu apahal?
xpayah.
bila saya rasa nk naekkan status.
saya naekkanlah.
got problem with that?
eih tatau nk cakap apa.

manusia mmg begitu kan...ade je salah manusia lain yg dia nampak.
salah sendiri kadang2 xsedar pulak.
ok refeksi kepada diri sendiri jugak.
bukan niat untuk menempelak sesiapa.

bila jadi mcm nie.
saya tertanya2 jugak...
TO WHAT EXTEND AWAK NK CAKAP SAYA PUNYA STATUS KT FB TU SUME MENGARUT2?

kalau orng lain buat,awak xbising pon?ngee~
ok xpe.saya tak kisah.
n if awak nk ckp post blog saya nie pon merepek+mengarut2
sila tapayah baca.
saya tetap tidak kisah.
*padahal nk hbes post dh pon*haha!



No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik