Pages

Tuesday, May 21, 2013

attention to future IB-ians!

as-salam readers.

okay seperti biasa bila selesai sahaja keputusan panggilan temuduga MARA/JPA diumumkan, traffic blog akan meningkat secara mendadak, dan tak kurang yang akan personally PM saya di FB untuk bertanya tentang program IB. tidak kiralah sama ada carian tersebut berkaitan IB KMB ataupun IB KMS.

for those yang googled up and happen to find my blog through word search engine, saya nak mohon maaf sangat-sangat, pertanyaan anda mengenai IB xdapat nak dibalas melalui tulisan ataupun post dalam blog sebab blog buat masa ni mungkin akan remain dormant for a moment buat masa terdekat ni kerana dalam masa kurang dari 11 hari saya akan menduduki final exam. tapi insyaAllah, sesetengah little query/ soalan pendek yang boleh dijawab boleh diajukan secara personally melalui FB/ emel.

FB: Nurlisa Kamal
emel : lisakamal91@yahoo.com 

ataupun boleh review this blog untuk basic knowledge regarding IB : blog Shahkang Aizat.

untuk pengetahuan anda, Shahkang adalah bekas pelajar KMB yang menjadi rujukan saya semasa baru 'berkenalan' dengan program IB ni. jadi kalau ada mana-mana pertanyaan yang kurang jelas, still nak tanya apa-apa. boleh revert balik kepada medium di atas.

sekian. till then. ciao.

p/s: doakan saya nak final exam ye! :/

4 comments:

 
Images by Freepik