Pages

Tuesday, March 23, 2010

ENTRI NGENGS...hehe

HEHEhehedone!
haha...watak lorong midaq dah selesai buat role play!wakakakaka~
*rasa mcm dh membangangkan diri kt depan tu sebentar,dah la 1st yg buat..kah3*
wel...tp apa pon...dapat pujian dr cikgu azizah..kre wallaweh jgk la kan??ahaks..;p
siyes...mcm tahpape jer yang saya merepeks...lalala~

harinie..mcm biasa.blur lg dlm kelas math.sumpah,ape la yg nk jadi kat saya skg neh??huhu
dan tibe2 saya mcm nk menangis jer..huu~

study/catch up for final-belom sempat..
homework-xhabis2...
G4 project- mcm senget...
study skill prog this weekend-senget jugak..
rabbani camp-next week.........lol~
revision for the coming test-next week=bio this week=phy6...uwaaa!!!

EE-bala belom sampai....
IA math- coming soon...
world lit-coming soon...

aduh begini lah nasib budak IB.senget3!!
rasanya kat mana2 pon blaja ttp susah,same jek!
tp yg bg pressure IB neh...sbb terlalu byk benda yg saya rasa remeh temeh tapi ada big effect kt program IB...nak buat mcm mana...dah requirement...adoyyyy~


kebengangan.down jugak.bygkan....sampai xde masa nk kuar ngn kawan lama.
sian shak,saya naaaaaakkkk sesangat kuar ngn intan n hiel nk celebrate birthday dy...
tp....IB pnya pasal la neh!
sorry shakkkkkkkkkkkkk`~~~~(t_t)

hah pasal masalah jiwa kacau pulak:
hari nie dapat quotes baru ; dan saya rasa ayat neh mmg paling sesuai buat dia ituhhh~~~

I'M DONE TRYING. IF YOU WANT ME IN YOUR LIFE, LET ME KNOW. BYE...~~

hooooooo....makan dalam....;p
huhh~~

lagi satu hal, bila saya naekkan status kat FB...." im going to deactivate my account soon..."
rasa mcm ramai plak yang xcaya...

KAU NIH BIAR BETUL LISA?
EH SERIUS?? *muka mcm lepas dapat taw saya kne tangkap basah <-----apa kaitan?haish.*
BIAR BENAR?WOOOOO~

duhhh.....saya tawlah saya nie addict fb.xpayah buat perangai pelik terkejut campur separuh buat-buat xpercaya kononnya muka innocent! <--------------lisa dah mula merepek~
saya nk deactivate nie ada sebab.
sebab..sebab....saya nk bg hentakan minda kt kepala saya neh. xnak asyik sgt ngn FB. say xnafikan yang saya mmg addict.tp nafsu nie kna ajar sket. kdg2 buat sumthing kna paksa.huu~

well cukup.saya nk pegi tido...bye~

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik