Pages

Sunday, September 4, 2011

wa illal liqa'.


maka lusa, bermulalah satu episod baru.
lembaran baru harus dibuka, pena yang tajam harus mula ditumpulkan bagi mengarang sebuah lagi fasa kehidupan.
bergelar seorang pelajar perubatan.
berikan kemudahan dan kecekalan hati ya Rabb.

sungguh, Kau yang Maha Mengetahui segala apa yang tidak aku ketahui (2:216)
berikan aku kelapangan dada untuk menerima segala pemberianMu
segala hikmah yang Kau berikan ini,
semoga ada sesuatu yang lebih baik yang telah Kau janjikan padaku.
yakinkan hatiku agar ini yang terbaik buatku.
ajarkan hati ini untuk sentiasa mensyukuri segala nikmat yang Kau kurniakan.

saat ini,
mula merindui segalanya tentang KMS.
menangis.
habis hilang muka legend.cehh~

tiba-tiba teringat kat roomies, classmates. adik-adik usrah.rakan-rakan sebatch IB and A level.
mereka kenangan saya.
selepas ini semuanya dah bertebaran di bumi Allah, punyai hala tuju mengikut rezeki masing-masing.
semoga kalian berjaya.

.MD54.
rindu kalian selalu.


tu nampak budak tudung coklat yang pakai belain daripada orang tu. tu budak US tu! sumpah dah overdose rindu kat dia. *intan, hang baca blog aku aku, tapi tak komen aku tembak hang pakai Steyr*

oh ya, rindu geng UPPM maktab.
haha.

okay, buat para pembaca.moga kalian selalu dalam rahmatNya.
love.

3 comments:

  1. hahahahaha,hai lisa ^_^ rindu hg gak aihhh
    bljaq jdi doktor lek lok naaaa. dpt la aku free treatment nnti.huehehehehehehhehehe

    ReplyDelete
  2. good luck kak lis walao di mana jua kau berada. don't forget me, the cutey (cewwah!) hahaha

    ReplyDelete
  3. @intansofia: aku jadi doc time hg beranak nti. deal? :P

    @sarahross: haha.takkan lah lupa! kawan aku duk menggila2 ni. hehe!

    ReplyDelete

 
Images by Freepik