Pages

Monday, September 6, 2010

kemelampauan.

again.
saya rasa sangat melampau kali ni.
melampau!

saya rasa saya ni teruk sangat.
xpatut lah saya ada perasaan mcm tu kt dia.
oh lisa jadi tidak malu pulak kt sini, kenapa nk sibuk2 claim seseorang yang bukan milik awak yer lisa?

even janji cmne pon nk jadi baik, tolonglah faham.
berubah je. and let with the flow.
buat apa nk bermuka-muka...
buat apa nk takut yang dia akan pergi tinggalkan awak kalau awak xboleh berubah macam apa yang dia nak?
its all about jodoh la.
belum tentu lagi dia untuk awak pun.
tapi cukuplah kalau awak ade catalsyt nk berubah pun.
*sebab dia*
hahah!

biarlah. umur pun muda lg.
IB pun belum habis... dont think about this matter too much!
baguslah kalau nak berubah sekarang.
and makesure ia kekal lama.
tapi it cant be too drastic.

ohho...sayakah yg terlebih emo sekarang?
oh no...xmau!xmau!

hey ,u know.. u are trying mixing ur personal conflict and feeling towards ur stand!
mana boleh macam tu lisa!

ya Allah, saya selalu doa saya nak kuat.
tapi bila ujian ni yang Dia berikan.
saya tak sedar, stil pura-pura boleh terima.
tolong lah stop jadi hipokrit lisa!
mulut cakap lain, tapi hati sebenarnya nak benda lain!

sudah, ini last saya cakap pasal benda serabut ni.
sebenarnya dia dh make things clearer..saya je suma bg serabut lg benda tu.
haha.
dia xde pape pon, saya jer yg over..haha!
okey saya tak buat hal dah.


2 comments:

  1. hey kak lisa,[bjet muda lak kita] haha,
    let me share with you one thing,
    when we're born, ade prkara yg Allah telah tetapkan, ajal maut, rezeki, hihi n jodoh tak dlupakan, nama si dia telah tertulis di luh mahfuz, Dia da arrange cntik-cntik dah utk kite, tapi sejauh mne baik akhlak si dia, ikut sejauh mne pula baik akhlak kite, hehe, no worries, no sad2 anymore ya, kalu terlepas seorg guy yg kte rse baik takpe, tpikan, masih ada kat luar sna yg baik juga, until one day, the right moment come, insyaAllah, how beatiful isnt? Lebih srnok kalu kite mnuju bnda yg sama, redha Illahi. Allah will arrange for us with the very beatiful arrangement,

    ReplyDelete
  2. farhah, kite rase cm loser tetibe.hehe!
    tapi okey, kite dh nangis dh td.
    dh lega dah..
    mmg betul ckp paah. kita silap buat perhitungan kejap. soal mujahadah dh tercampur dengan urusan xsepatutnya.

    insyaallah kite mintak kekuatan dari Allah.
    thanks sgt2.. :)

    ReplyDelete

 
Images by Freepik