Pages

Monday, September 27, 2010

random.unique.inikah ertinya cinta

esok TOK presentation.
talking about MALAY SUPREMACY.
may Allah blessing is with me and my crime partner.hee~
sekarang sedang berjuang bermati-matian menghabiskan Extended Essay 1st draft.
lepas jugak mengarang 4000words! huarghhh~

semalam keluar dgn atifah. jumpa seorang kawan.
borak2 n tiba2 saya drag into the discussion fitrah lelaki yang ada high 'sense of belonging' while perempuan pula ada 'sense of following' yang tinggi.
saling melengkapi kan? interesting point to share~

thanks to fatin.
somehow you open my eyes towards a different perspective that im not able to see it before.
*pegi bilik she nk practice TOK presentation, tibe-tibe terjadik sessi mendapatkan khidmat pakar kaunseling pulak~~ haha!*

memanglah kalau kita nak berdakwah kat seseorang, cabarannya lebih besar bila orang tu dekat dengan kita and kita sayang dia. kita akan mudah putus asa... sebabnya? disebabkan kita sayang kt dia,kita expect orang tu akan berubah dalam masa yang cepat.. thats why kita taknak dia terus buat salah lama2... tapi kita lupa hidayah tu milik Allah. jadi keep on praying. jangan berhenti. *err...faham tak nie??*

jadi, itulah kunci berdakwah. kena bagi masa. tenang gile cakap ngn fatin.thanks tau!
*oh ya kawan fatin tu dh jadi tunangan hilal asyraf...adohai..bertuahnyaaa~* <---- merapu, sewel buat EE.

fatin bagi saya satu buku suruh baca. asalnya nak cari novel Tautan Hati, tapi nanti dia janji nk bagi Pemilik Cintaku. sebelum tu, dia sempat bagi saya satu buku untuk dibaca juga.... Inikah Ertinya Cinta.... tapi minggu ni sangat sibuk, entah bila ada kelapangan nak baca...

sekarang bukan setakat suka nama Khairunnisa Afiffah juga... tapi suka nama Durrah Irdina jugak!

DURRAH IRDINA = MUTIARA KEBERKATAN KAMI.


alhamdulillah, sakarang saya dah makin kurangkan contact dengan mana2 lelaki yang tak patut.. memang diorang akan tegur even setakat berselisih kt kolej, instead of tegur diorang balik ,saya senyum jer tak cakap pape. nk buat taktau? boleh.... tapi belum masanya kot. sesetengah orang takleh terima. bayangkan perubahan yang saya buat ni sampai lecturer pun tegur n tanya kenapa.
alhamdulillah..saya cuma jawab, tarbiyah ramadhan,teacher...hehe!

habluminallah mmg kena jaga tapi habluminannas pun kena jaga juga. satu benda, pandangan pun kena jaga jugak. aduhai.....bila nak start balik usrah nie? rindunya kt usrah......

minggu ni akan jadi minggu yang sangat hectic buat saya. jadi tolong doakan saya tak kekejangan otak ataupun menangis tersedu-sedan gaya tgk cerita hindustan <----takdak kaitan.

lagu binnabil huda mmg best. lagi pulak dekat part Ustz Fakhruradhi Unique tu yang tarik... hohoi...rasa nk lena ja...*cam tak caya dia orang kedah...kalau masuk maktab mahmud dulu, konfem dah jadi senior aku dh tu*

teringat lagi time diaorng dtg KMS bulan 8 hari tu sebelum puasa buat konsert motivasi. mmg bestlah Ustz Fakhrul Radhi tu tarannum selawat...wuargh..nasib baik tak meletup dada nie!haha...<---sila abaikan statement ini.

mood: dada hampir kosong setelah dimuntahkan hampir kesemuanya ke dalam EE.
songs : lafaz yang tersimpan - UNIC

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik