Pages

Sunday, September 5, 2010

letih2 tapi kene buat jugak!

saya sedang cuba nak control pergaulan saya dengan lelaki.
since saya rasa sangat tidak proper bila dah ubah penampilan ke arah yang lebih baik,
perubahan kepada akhlak pun harus lebih baik lah kan.
kne lah directly proportional kan?
kan2??

tapi benda tu seriously la susah nak buat.
mcm fikri ckp, hidup ko mmg byk gile connection ngn lelaki.
*tengok, mention gak nama fikri...kan lelaki tu??*
sebab saya mulut riuh sikit.
sebab saya pernah kasar dulu.
sebab saya pernah join geng2 budak lelaki ni.
and because of that saya memang ramai nau kawan lelaki.

besfren sekolah rendah sampailah ke MRSM...
lelaki n perempuan sama banyak.

seniors pun sama kat KMS nie...
saya baik dengan senior lelaki sama banyak saya baik dengan senior perempuan.
aduh macam mana tu?

tapi kenapa perlu highlight besar2 bila it cross to kawan lelaki punya hal?
LAW OF ATTRACTION.

takpe,saye try..
tapi thanks atas ingatan non-stop seseorang tu pada saya pasal hubungan lelaki n perempuan yang tidak dibatasi tu boleh timbulkan fitnah.
saya sentiasa ingat.
insyaallah, saya sedang bermujahadah nk berubah n kurangkan pergaulan untuk perkara yg tidak perlu apabila berurusan dengan lelaki.

go!go! lisa~~

10 comments:

  1. u can do it!!!
    berkongsi pengalaman, sumer kawan aku ialah laki2, sek rendah sekolah agama, so pergaulan dh terbatas n terbawak2 sampai f3, then skola laki. 1st2 kat kms agak excited kawan ngan pompan, then malas nk layan sbb pompan byk karenah! (ader kaitan ker dgn cter ko) tapi aku rase sbg pompan, mmg kne jaga pergaulan especially ngan laki, kawan x salah....tapi ader limit die. frankly ko n fikri agak OVER, tp x menjadi GOSSIPP. hahaha( ayat2 terakhir adalah gurauan)

    k...selamat raya.maaf zahir

    ReplyDelete
  2. hahah, over?? kat mana yang over tu bonny?

    ReplyDelete
  3. kalau dapat pakwe@laki yg kuat jeles, lagi susah, baik buang awal-awal perangai mcm tu, hahahaa tp tak la terus tak kawan, kurangkan je la kan....

    ReplyDelete
  4. eh eh agak sama la mcm orang 1st komen tu. jeng jeng jeng..saya dr darjah 1 sampai f5 skola perempuan. hahaha. sampai kawan kat kms ni pernah tanya "x boring ke skola semua perempuan?" , "x jakun ke tengok laki?". hahaha what laaa...

    ReplyDelete
  5. najib >>doakan saya!

    naqib >> haha.dia mg kuat jeles. tu yang jd mcm nie.takpelah, for my own good jugakkan.xmanis la perempuan mcm free sgt bergaul dgn lelaki. :)

    laena>> :P bia la orng nk kate apa pon.ate deme idok pueh hati..bior aje!haha

    ReplyDelete
  6. kak lisa..mmg naqibah yg berjaya.wish u luck..;-))

    ReplyDelete
  7. dayah>>thanks dear. its really hard since i got plenty of guyfriends.. :)

    norikochan>> eh2 kamu komen jugak kt sini.

    ReplyDelete

 
Images by Freepik