Pages

Friday, January 21, 2011

13:40 - 9:105

kan saya pernah bilang dulu...ukhwah itu indah jika berjalan atas landasan mencari redhaNya.
masih ingatkah pada hadith ke-13 daripada 40 hadith imam nawawi?

tadi petang, saya memang rasa down.kena academic hearing. siapa suka kan?
pulang sahaja ke bilik, solat.tidur sampai la Asar.
bangun2 je dari tidur petang tu, saya nampak ada something atas study carrol saya.



terharu. disaat diri sedang down, ada yang masih kuat menyokong saya. terima kasih ya Allah, kerana mengurniakan aku sahabat yang sentiasa bersama-sama denganku dan sentiasa mengajak diri mencintaiMu  dan tidak melupaiMu. Allah... (T_T)



petang tadi juga scroll down satu mesej yang pernah kukirimkan pada seorang sahabat melalui SMS. dan sewaktu menjengah ke akaun Tumblr nya, aku terpandang satu post.bertarikh yang sama sewaktu aku mengirimkan mesej itu kepadanya.


*sorry sebab cut and paste...my blog, my territory..hehe

adakah kau post kepada orang lain? tak mengapa, biarkan aku perasan sebentar.hehe! dah abaikan...apapun yang mahu cuba kusampai disini adalah kandungan teks yang telah kuhantarkan padanya...tahu apa yang telah kukongsikan kepadanya? teks ringkas sahaja. 9:105.

9:105?

*DON'T EVER GIVE UP!*

peringatan kepada diriku untuk tidak terus berputus asa dari rahmat-Nya yang meluas itu.

thanks juga buat ayuni, terharu pula saya dibuatnya....eventho awak post kecik aje kat blog awak tu, i appreciate it very much. thanks~ (T_T)



masih belum terlambat.masih belum terlambat. i can spread my wings too! INSYAALLAH. 
for those yang membaca, doakan agar hatiku dicekalkan.
terima kasih kerana membaca.

2 comments:

  1. academic hearing???
    btw semangat mesti kuat, berusaha kena lebih...nak dapat point tinggi bukan senang tue. janji kita sudah berusaha yang terbaik, result tue Allah yg tentukan.
    GO GO !!

    ReplyDelete
  2. aah, dgn mdm rohana ptg td.
    insyaallah bonny, setuju apa yang kau cakapkan tu. sekarang ni mmg sgt2 perlukan semangat kawan2 untuk sama2 susah, sama2 senang.. sama2 strive untuk ke india!
    allahumma amin.
    *optimist*

    goodluck untuk kau juga.

    ReplyDelete

 
Images by Freepik