Pages

Monday, April 5, 2010

HUUU...HURM..;((

ya allah.
saya tahu dia selalu sakit.
tp ini 1st time saya tgk dia sakit begitu teruk.
sumpah.saya xsedap hati tgk keadaan dy.
huuu~

nk menangis?saya xmampu nk menangis.
cuma.saya betul2 risaukan keadaan awak.
awak mmg mcm tu.
dh taw diri tu selalu xsihat.
jgn selalu pksa diri buat mcm2.
sape yg susah nti?
awak jugak kn?
saya risau.
hari2 teringat mcm mn la keadaan awak nti.

kalaulah saya boleh peluk,dah lama saya buat.tp xboleh.
kalau byk masa untuk saya spend ngn awak.dah tentu saya buat.
tp keadaan xmengizinkan saya buat mcm tu.

end of line...
saya doakan awak xapa2.please...kuatkan semangat awak!
kalau boleh saya nk selalu ada disisi awak!
sbb awak kawan-baek-saya-sampai-mati.
ingat,walau apa pon yg terjadi...


SAYA TETAP SAYANG AWAK.

2 comments:

 
Images by Freepik