Pages

Sunday, April 11, 2010

its a rainy day.

benar kata seorang sahabat.
saya kena banyak bersabar dgn dia.
nk kata keadaan dy teruk..entah la.
saya xdpt nk pastikan mcm mana...
tgk cara dy mcm ok..
nk tny lebih2 kang dy plak sakit kepala
bercakap byk sgt.

so nk buat apa yea?
hmm...
perkara yg paling saya takut....
takut saya xpenting dh dlm hidup dy lagi..
whoooo....
xsanggup nk bayangkan.

kdg2 mcm orng bodoh lak g call dy..
padahal dh tahu dy xleh nk ckp byk2
yg saya pon sepasal..pegi tanya soalan byk gila..
jenuh dy nk menjawab..xpelah.
tayah jawab..ok kawan?

saya mmg tidak ok saat ini.
rasa xder mood nk study.
rasa sumthing is lost.
paling best.saya rasa saya kena stop sebentar buat kerja IB gila nie.
tp xboleh.benda tu mcm impossible.
saya cuma ada option untuk control benda nie...*ouh itu dikira option kah?*
untuk tidak menjejaskan otak saya.
saya takut jadi mereng.
taknak jd mereng sebab IB.
ok fullstop.lisa dah start merepek.

get well soon dear buddy!miss ur snaps!miss the way u used to cheer me up!miss everything!


1 comment:

 
Images by Freepik