Pages

Sunday, April 25, 2010

kitab MEMOIRS OF BENEVOLENT



hari ni..si intan sofia yg berperut buncit tetapi baek hati itu*wakakakkaakkak..gurau ja weyyy~~*tu...yang suka hati je letak tangan atas bahu saya tu....
telah mengupload gmbar kitab SOBIH.akhirnya setelah puas berhempas pulas,ada jugak akhirnya..kesempatan nk menatap gmbr n wajah2 kitab yg setelah lama dicari2.satu ja wey dalam mesia nieh...xde jual kt tmpat lain taw!harga : PRICELESS.

taw x SOBIH tu apa?hehe
it stands for SENIORS OF BENEVOLENT ISLAMIC HOLDINGS...HAHAH!


ni gambar susunan kelas kitorng. terbukti kelas kitorng memang paling otai.sebab satu2 nyer kelas yg berani wat susunan meja mcm tu...mktb lan xder bro!haha..ala-ala parlimen tu!


korang nak taw,dlu masa saya form 5 kt maktb...my class ada satu kitab.kitorang ramai2 sepakat nak adakan satu memori yg semua orang akan ingat smapai bila2.so kitorang wujudkan satu kitab.ISKANDAR ZULKARNAIN yang cadangkan nama nie. kitab nie nama dia MEMOIRS OF BENEVOLENT. dalam kitab nie,semua suka-duka..cerita pahit maung kami selama menjadi ahli kelas Benevolent selama kt maktab tu akan tercatat.

sape yg akan menjadi pencatat?
semua orang yg bergelar S.O.B aka SENIORS OF BENEVOLENT.
manusia2 kat dlm pict kt bawah neyyy....


dalam kitab nie...segala-galanya ada.

nie streamer kitorng nyer tagline!masa nk spm semua kelas ada streamer memasing punyer..and this is ours!streamer yg ori xdapat dikesan sehingga ke hari ni!

nie tertulis countdown to trial.huhuh!rindu weyy~




SAYA AKAN KETAWA BILA SAYA LIHAT SEMULA GAMBAR2 KITA MENANGIS TETAPI SEMESTINYA SAYA AKAN MENANGIS BILA LIHAT SEMULA GAMBAR2 KITA KETAWA....

xnak tulis dah.huhu..sebab byk sgt.huhu!tp saya rindu kalian smua!!!SOB RULEZZ!!

2 comments:

 
Images by Freepik