Pages

Friday, April 9, 2010

post emo di malam yg hectic.......

saya rasa saya xlengkap nk buat apa2 pon tanpa dia.
cepatlah pulang!
saya nk tengok awak!
sekurang2nya nmpak awak depan mata...
itu membuktikan awak masih lg bernafas!

rasa burden gila nk buat kerja.
kerja kelab kite banyak taw!
saya nk buat tp xder awak rase cmxbest jer....
sbb mcm selama nie awak yg banyak runningkan kerja kelab...
semua awak buat sendiri....tp bila awak xde..
rase lost la jugak....
awak jer booster dose,catalyst saya yg paling berkesan!
tlg la balik cepat!
uwaaaaa~~~

saya kadang2 rasa mcm bukan kawan terbaek awak pon ade.
sebab...
benda2 basic pasal awak or any latest update..
saya xtahu ape2 pon...
kejamlah awak.
okey fine...kdg2 saya rasa serba salah nk call..
tkut ganggu awak berehat ke hape kan....
tp at least...saya nk dengar suara awak.
cukup.
untuk buat saya lega sikit.
call saya langsung xberangkat.mesej?harapanlah nk balas...
please!apa yg saya nak buat nie?
xtentu arah tau tak??

td nmpak awak update status kt fb.
saya tgur...xkn xleh nk reply??
wuarghhh~!

benci lah! to mr guyfriend, awak budak baek yg selalu buat saya annoyying!

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik